Sunclass

Flyrejse med Sunclass Airlines

Best Travel har samarbejde med Sunclass Airlines på flere destinationer - primært i vinterhalvåret. Skal du rejse med Best Travel og Sunclass Airlines, finder du her en række praktiske informationer.

 

Spørgsmål og svar om flyrejsen

Der fremsendes ikke egentlige flybilletter, men 7 dage før din afrejse fremsender vi afrejseinformation om check-in-mulighederne i lufthavnen.

Best Travel videregiver dit navn til flyselskabet som skrevet på din billet fra Best Travel. Det er derfor vigtigt, at du allerede ved modtagelsen af din Best Travel-billet i forbindelse med bestilling af rejsen, sikrer dig, at dit navn er stavet korrekt: for- og efternavn, som de står skrevet i dit pas. Mellemnavne anvendes ikke og er derfor uden betydning.

Du modtager afrejseinformation fra Best Travel 7 dage inden din afrejse, og her vil du kunne læse mere om mulighederne for check-in. Oftest vil der være mulighed for både check-in ved skranke og i automater.

I Københavns Lufthavn benytter Sunclass Airlines Terminal 2!

På rejser med Sunclass Airlines kan du medbringe 1 kuffert og et stk. håndbagage ombord (maks. 6 kg) Den samlede bagagevægt inkl. håndbagage må ikke overstige 20 kg.

Hvis du har behov for at medbringe ekstra bagage, kan du tilkøbe dette i Airshoppen, som du modtager mere information om 7 dage inden afrejsen. Vejledende priser for ekstra bagage er:

5 kg - kr. 100

10 kg - kr. 200

15 kg - kr. 300

20 kg - kr. 400

Alle priser er pr. vej, og vi tager forbehold for prisændringer.

Alle Best Travels gæster får serveret forplejning på flyet på både ud- og hjemrejse. Der vil typisk blive serveret varm mad tilpasset tidspunktet for flyvningen.

Indholdet varierer, men kan f.eks. bestå af kyllingebryst med rød pesto til hovedret og chokolademousse til dessert.  Drikkevarer kan tilkøbes - dog indgår kaffe/te.

Der modtages kun betaling med kreditkort ombord!

Oplever du forsinkelser på mere end 3 timer kan du have ret til kompensation i henhold til EU-forordning 261. I givet fald skal du kontakte flyselskabet direkte ved at sende en email til: customerservice@sunclass.dk. Her skal du oplyse dit navn (og navne på evt. medrejsende), Sunclass-billetnummer, flynummer og dato for forsinkelsen. Du finder både dit Sunclass-billetnummer og flynummer i den afrejseinformation, som udsendes 7 dage før afrejsen.

Flybilletter

Der fremsendes ikke egentlige flybilletter, men 7 dage før din afrejse fremsender vi afrejseinformation om check-in-mulighederne i lufthavnen.

Navn på billet

Best Travel videregiver dit navn til flyselskabet som skrevet på din billet fra Best Travel. Det er derfor vigtigt, at du allerede ved modtagelsen af din Best Travel-billet i forbindelse med bestilling af rejsen, sikrer dig, at dit navn er stavet korrekt: for- og efternavn, som de står skrevet i dit pas. Mellemnavne anvendes ikke og er derfor uden betydning.

Check in

Du modtager afrejseinformation fra Best Travel 7 dage inden din afrejse, og her vil du kunne læse mere om mulighederne for check-in. Oftest vil der være mulighed for både check-in ved skranke og i automater.

I Københavns Lufthavn benytter Sunclass Airlines Terminal 2!

Bagage

På rejser med Sunclass Airlines kan du medbringe 1 kuffert og et stk. håndbagage ombord (maks. 6 kg) Den samlede bagagevægt inkl. håndbagage må ikke overstige 20 kg.

Hvis du har behov for at medbringe ekstra bagage, kan du tilkøbe dette i Airshoppen, som du modtager mere information om 7 dage inden afrejsen. Vejledende priser for ekstra bagage er:

5 kg - kr. 100

10 kg - kr. 200

15 kg - kr. 300

20 kg - kr. 400

Alle priser er pr. vej, og vi tager forbehold for prisændringer.

Mad og drikke ombord

Alle Best Travels gæster får serveret forplejning på flyet på både ud- og hjemrejse. Der vil typisk blive serveret varm mad tilpasset tidspunktet for flyvningen.

Indholdet varierer, men kan f.eks. bestå af kyllingebryst med rød pesto til hovedret og chokolademousse til dessert.  Drikkevarer kan tilkøbes - dog indgår kaffe/te.

Der modtages kun betaling med kreditkort ombord!

Forsinket fly

Oplever du forsinkelser på mere end 3 timer kan du have ret til kompensation i henhold til EU-forordning 261. I givet fald skal du kontakte flyselskabet direkte ved at sende en email til: customerservice@sunclass.dk. Her skal du oplyse dit navn (og navne på evt. medrejsende), Sunclass-billetnummer, flynummer og dato for forsinkelsen. Du finder både dit Sunclass-billetnummer og flynummer i den afrejseinformation, som udsendes 7 dage før afrejsen.

Har du brug for hjælp?

Kontakt Best Travel

Mangler du hjælp eller har du spørgsmål til vores rejser? Udfyld formularen og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 2 hverdage.

Din henvendelse